REALITY OF LIFE: Orang lain boleh..kenapa aku tak boleh...?

Flash Menu

Pages

Realiti Blogger Chat Room




Friday 24 February 2012

Orang lain boleh..kenapa aku tak boleh...?


THANKS YER KORANG SEBAB SUDI DATANG BLOG USANG NIE..LOVE U ALL!!

Salam..korang rasa cool sangat tak tajuk entri farah ni...yer..yer tau..memang tak cool... tadi masa tengah jalan2 kat blog member2 terus terfikir..eh beznya diorang banyak betul idea nak update blog..tapi aku..??
idea ada tapi nak update tu macam serba tak kena..atau farah malas..?? ohh...tidak tidak..farah tak malas ye kawan2...walau hakikatnya memang pemalas..hahaha...tapi, lepas timbul perasaan tu kan, farah terfikir yang farah nak betul2 aktif dalam berblogging... :) satu benda nak gitau kat korang..biasanya farah pakai aku kan..kali nie farah akan bahasakan diri farah as farah..macam tak sesuai pulak kalau guna aku kau..haha..tol dak..? 


Mulai dari sekarang 25 februari 2012 jam 2:37a.m, saya Farah berjanji akan berusaha untuk menjadi seorang blogger yang berjaya...chaiyok2..gambate!!! need support from u guys :)..

thats all untuk kali nie..tata..ngantok sangat dah..esok kita jumpa keyh.. (^_^")

Image Hosted by ImageShack.us
www.tips-fb.com

0 pandangan sahabat:

 
Story Mory disini adalah hasil idea wa sendiri (^_^)