REALITY OF LIFE: Armada - Hargai Aku

Flash Menu

Pages

Realiti Blogger Chat Room




Thursday 28 June 2012

Armada - Hargai Aku


THANKS YER KORANG SEBAB SUDI DATANG BLOG USANG NIE..LOVE U ALL!!

ARMADA - HARGAI AKU



Seringkali kau merendahkan ku 
Melihat dengan sebelah matamu 
Aku bukan siapa-siapa 
Selalu saja kau anggap ku lemah 
Merasa hebat dengan yang kau punya 
Kau sombongkan itu semua 
Coba kau lihat dirimu dahulu 
Sebelum kau nilai kurangnya diriku 
Apa salahnya hargai diriku 
Sebelum kau nilai siapa diriku
Seringkali kau merendahkan ku (kau merendahkan ku) 
Melihat dengan sebelah matamu 
Aku bukan siapa-siapa 
Coba kau lihat dirimu dahulu 
Sebelum kau nilai kurangnya diriku 
Apa salahnya hargai diriku 
Sebelum kau nilai siapa diriku 
Coba kau lihat dirimu dahulu 
Sebelum kau nilai kurangnya diriku 
Apa salahnya hargai diriku 
Sebelum kau nilai siapa diriku 
Sebelum kau nilai siapa diriku
Image Hosted by ImageShack.us
www.tips-fb.com

0 pandangan sahabat:

 
Story Mory disini adalah hasil idea wa sendiri (^_^)