REALITY OF LIFE: Touching Friday for Me

Flash Menu

Pages

Realiti Blogger Chat Room




Saturday 22 September 2012

Touching Friday for Me


THANKS YER KORANG SEBAB SUDI DATANG BLOG USANG NIE..LOVE U ALL!!


Salam...hye...lama rasanya tak update blog ni...dulu bukan main lagi cakap akan owez update, tapi still jugak tak kan..?sebab aku takleh nak buang sifat malas aku tu..hehe...biarla..kalau rasa rajin aku updatela..lagipun, bukan ada pembaca tetap pun.. -.-" aku juz nak story ckit pasal hari jumaat yang lepas...its juz perkara biasa je seperti hari2 lain..tapi hari tu ada rasa lain sikit...citer dia camni.....kelas aku jam 9 pagi sampai 12 tengahrai..so, pas jam 12pm, aku n member aku stay kt TMM sbb kitorang nak siapkan assignment SAD sebab nak kena hantar aritu gak..Xtually dah siap, cuma kena taip je lagi...So, plan asal, dah siap kitorang akan g print kat Sakura Shop, then singgah student pavilion untuk tapau makanan, then g hantar assignment tu kt ofis fakulti n lazly direct terus g tunggu bas....Tetapi, disebabkan aku yang bermasalah sangat, plan ditukar..pas print, boleh pulak perut aku meragam nak g tandas...So, aku pun ckpla kat member aku yang aku syorkan g hantar assignment dulu pastu baru beli tapau...Tapi xtually, tu buat kitorg kena pusing balik la, so, member aku tahu aku nie ada masalah kat bahagian buku lali aku, dats y dia tak nak patah balik n plan mcm yang first aku cakap td...tapi, terpaksa gakla ikut plan aku....So, dah settle hantar assignment, kitorang cepat2 g pavilion, ok, tym ni kaki aku dh mula rasa sakit, aku still leh tahan..aku tanya member jam berapa dah, dia ckp 2.45 camtula..so, g beli makanan then singgah 7Eleven jap.. *btw, unimas dh de 7Eleven tu yang bez tu.. beli air untuk stok hujung minggu..almaklumla, kitorang dah tak dok kolej..sobs..sobs...

then, kitorang terus gerak g bhep nak tunggu bas, tym baru nak gerak tu, jam dah kol 2.58pm..oh no! bas sampai jam 3...masa yang diambil nak ke bhep tu kira2 10 minitla.. plus lagi dengan kaki aku yang sakit so kena gerak perlahan, mean amik masa la jugak..tapi aku try untuk lawan sakit tu n plus aku rasa amat2 bersalah kat member aku sebab banyak susahkan dia..kesian dia =( kekadang rasa cam betapa aku ni banyak songeh lak..aku sendiri tak tahu y aku hadapi masalah sakit kaki camni....sejak aku study kat poli lagi =( sepanjang jalan aku owez say sorry kat member aku tu..rasa bersalah sangat dowh..satu sebab tak ikut plan dia, kedua sebab aku kena jalan slow, so dia pn kena jalan slow..malunya aku...hmmm....Pastu, bila dah dekat ngan CTF juz tinggal beberapa meter je lagi nak sampai BHEP, aku kuatkan langkah, jalan punya jalan then nampak dah ada bus...oh no..!sempat ke nak naik -.-" tengok punya tengok, ok tu bas untuk dalam unimas je, bas luar tak dtg lagi..syukur sgt..tapi terfikir gak, adakah bas tu dah datang n kitorg tertinggal..?? tawakal je....then, tym turun tangga member cakap bas dah nak sampai, aku toleh kanan, oh syukur, bas baru samapi n guess what, bas tu berhenti betul2 depan member aku n aku berlari dengan sedaya upaya sebab takut terlepas bas + takut nak berebut ngan org lain..N kitorang naik langsung tak berebut ngan sesapa pun, padahal tym tu ramai je budak yang tunggu bas yang sama...Korang nampak tak apa yang aku cuba sampaikan...? yes? no? ok..tak kisah..aku gitau k..yang aku cuba sampaikan ialah, Allah tu Maha Mengasihani hamba2Nya...Kitorang tak terfikir akan sempat naik bas, akan dapat naik tanpa perlu bersesak n berebut nak amik tempat duduk tapi yang berlaku sebaliknya...so, can u see thats guy? Allah bagi ujian, sakit kaki, masa terlewat tapi dalam masa yang sama Allah tolong hambaNya..rasa sangat2 taching..cam tak caya je...Kun Fa Ya Kun..sekelip mata apa2 boleh terjadi =) btw, thanks Reen coz tak kisah nak kawan ngan saya yang bermasalah ni XD thats all...tata..salam...

p/s : mungkin ada yang takkan faham apa aku citer..ahahaha..aku tau sebab ayat aku berterabur..maaf.ahahhaa
Image Hosted by ImageShack.us
www.tips-fb.com

0 pandangan sahabat:

 
Story Mory disini adalah hasil idea wa sendiri (^_^)